Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Jun 16, 2013

Buku : Mudahnya Menjemput Rezeki (MMR)

Assalam & Morning ..
Readers.. crafters yang singgah sini hari ni..kak sue nak ucap terima kasih.. terima kasih kerana sudi bertandang.. yang follow blog kak sue.. silent readers .. blog walkers .. & sesiapa saja .. hope hari ni adalah hari yang terbaik untuk kita :).

Post hujung minggu hari ni.. tentang buku yang baru kak sue beli. Rasanya ini adalah post pertama mengenai buku.." ye ye betul... saya mengaku.. saya jarang baca buku... , saya mahu upgrade diri saya .. 1 bulan at least beli & baca 1 buku " hihi.. so ada yg nak follow kak sue?

Ok.. buku MUDAHNYA MENJEMPUT REZEKI (MMR) sgt menarik perhatian kak sue. Kak Sue habis baca dengan sekali duduk sahaja. Actually rasa ingin tahu ..selepas satu bab ..ke satu bab lagi.. sampai habis baru puas hati. Tak cukup dengan itu.. ulang baca .. & ulang lagi. Mengapa?

Susah gak nak gtau mengapa..kenapa? Tak berapa pandai nak luah apa yg kak sue rasa eh.. klau tak mesti dah jadi penulis buku gak nih.. hihi..
Dalam buku ni diterangkan ..apa itu rezeki? bagaimana menjemput rezeki.. masyaAllah, menjemput rezeki bukanlah perkara yang susah pun..

Kak Sue petik sedikit kata2 penulis buku - FATHURI SALEHUDDIN...
"Tidak perlu bimbang dan tidak perlu dibandingkan dengan sesiapa kerana rezeki setiap kita adalah unik:

Apa yang pasti:

1) Rezeki tidak pernah salah alamat
2) Rezeki tidak pernah salah tuan
3) Rezeki tidak pernah terlambat atau tercepat walau sesaat"


Jom tengok sikit kandungan buku MMR ni..


Bahasa yang diguna ..mudah faham, santai & tepat. Tak rugi beli , baca & praktik .. InsyaAllah akan berlaku keajaiban.. bukan cakap kosong semata-mata... Kak Sue dah merasainya. Ada masa nanti..kak sue cerita pengalaman kak sue sendiri.

Mana nak dapat buku ni? Actually, slps cetakan ke 6, buku ni dah tak jual di kedai2 buku. Sekarang cetakan ke 10 tau!! Cetakan pertama pada 2012. WOW!! Fast Selling kan...
So, kalau nak beli , boleh order je dgn kak sue.. Harga buku RM18 + pos laju RM6 = RM24 saje. (semenanjung) Murah je , kalau nak dibandingkan dengan apa yang kita dapat. Pesanan kak sue untuk yang berniaga .. online atau offline.. " buku ni wajib beli ". SMS kak sue - 013.946.8836, atau email - chummycraft@gmail.com


Wassalam ;)



No comments: