Follow by Email

Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Feb 14, 2015

Tutorial : Brad Brooch



Hi.. Hari ni nak buat brooch pulak. Yg u all perlukan 
- butang kayu
- brads
- brooch pin
- gam 

Mula-mula.. (mcm nak bg resepi je kan) hihi..
  1. ok memula ambil butang dan brads
  2. cucuk brad pada lubang butang
  3. potong sedikit kaki brad, u all guna cutter ye k.sue men belasah je guna gunting
  4. then, ambil brooch pin.. yg ni k.sue guna 15mm
  5. masukkan kaki brad ke lubang brooch kemudian bengkokkan nya. spt dlm gambar.. sebelum tu ..utk lbh kuat n kemas, letak sikit gam pada brooch pin. 

ok.. mcm tu je la..dah siap pun brooch kita ;).


No comments: