Follow by Email

Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Mar 27, 2012

Tip craft - tulisan benang

Asslm & slmt sejahtera..

hihi..apa punya tajuk tu, actually kak sue tak tau nak sebut apa. Biasa kan antara kita ada yang jahit sendiri tulisan menggunakan benang. Boleh tgk gambar dibawah..


kak sue tulis nama ALIFF pada bahagian belakang keychain.
Apa yang kak sue nak kongsikan ialah.. supaya tulisan benang lebih kemas dah tak mudah terungkai. Ambil sedikit perca kain felt dan tampalkan pada bahagian dalamnya. lihat gambar atas & kiri (bwh).

Macam tu saje kawan2.. perkara kecil mcm ni kalau kita ambil kira, hasil kraf kita akan jadi lebih kemas & cantik. Biarlah cerewet sikit asalkan pelanggan berpuashati.

Wassalam.

No comments: