Follow by Email

Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Dec 21, 2011

New Project

As Salam & Morning all..
New project eh..apa ni?  hihi..konon2 nak buat pencil case.
Lama sangat dah anak K.Sue mintak buatkan, "sebab sesi sekolah baru ni, x pe lah..ibu buatkan juga".

Sebenarnya tak tau boleh buat ke tidak, tu yg pending lama. Patern pun main potong2 je. Nanti kalau dah siap, Kak Sue uploadkan  gambarnya.

No comments: