Follow by Email

Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Jan 21, 2016

Gelang Manik Handmade

As Salam .. Hi..

Siap juga.. Syukur ..banyak handmade order yang berjaya disiapkan hari ni.
Salah satunya .. yang ni.. gelang manik handmade ni.

Senang je nak buat .. tapi sebab bahan2 nya kecil semua.. kena banyakkk bersabar & teliti. 
Kak Sue kan.. selalu jatuh manik2 tu.. tapi masa tengah buat tu, yg jatuh biarkan je. Kalau jatuh ..pastu kutip.. jatuh lagi ..kutip lagi.. emm ..penat satu hal.. banyak masa terbuang.. menyampah lagi satu hal.. last2 mood pun hilang.

So ..biar je.. dah siap nanti baru kutip yang jatuh2 tadi tu. 

ok jom tengok gambarnya .. 

tadaaa...


hihi.. ok ..sampai jumpa lagi

Assalamualaikum

***************
Nak tengok gelang paling aneh di dunia? Klik Sini..
Baca bismillah dulu ok :D 
apa2 hal..akak x bertanggungjwb.


No comments: