Follow by Email

Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Jun 17, 2014

Work in Progress

Assalam & Hi..
Crafters.. apa projek sekarang?
Kak Sue sedang menyiapkan keychain utk boys.. diaorg jeles sebab item banyak untuk gegirl je.. Bola..bola bola... sekarang ni sume nampak bola je.. world cup la kan.. tv kat umah pun sumeee bola.. anak bujang citer bola.. habibi hubby jugak citer bola.. ibu ngan dotter terpaksa akur & terima.. 

eh.. meleret lak kak sue.. 
Keychain ni nampak cam pelik sikit kan.. actually lain dari biasa.. ni guna printing ..
nanti citer lain & upload gambar yg dah siap pulak lah ye.. 
Hari ni.. citer pendek je ok.. sgt penat & mengantuk .. jumpa lagi InsyaAllah.


No comments: