Follow by Email

Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Apr 8, 2013

Retired ... or rest in peace?

Assalam.. amboi kakak... tajuk apa nih? Mcm tak kena dgn gambar..
Hik.. glue gun ni.. meletop pagi tadi huhu .. selamat lah.. dah x bole guna.
Sebelum ni penah dgr jg ..ada yg meletup2 cam ni.. so tadi x lah cemas sgt.
Terkejut sikit je..
Btw.. thank you sgt2 kat 'dia' sepanjang perkhidmatannya banyak sgt gunanya..
Tapi syg, tak lama 2,3 tahun aje..Igtkan bole la tahan sampai 10 tahun ke ..ekeke..
maybe kak sue x jg baik2 kot. Pernah gak sekali terlupa tutup suis semalaman..
(ni rahsia tau..tau dek hubby kak sue, mampos membebel)
So.. bungkus, simpan, buang or tanam je la kan.. n terpaksalah keluarkan belanja..
meminang yg baru..(kak sue mengerling beg duit yg terbujur kaku dan semakin melidi..disebelahnya selonggok glue stick yg baru saje dibeli semalam..)
Pape je la korang... jumpa lagi ye.
Abaikan gangguan emosi petang ni ye..

No comments: