Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

Jun 8, 2012

New Stock - brooch pin


Assalam my blog readers :)

Sudah sampai... baru dapat ni dari supplier yang baru. Kak sue tak beli banyak sebab takut kualitinya kurang baik. Tapi alhamdulillah.. suka sgt. Memang lebih baik dari yang dulu. So kak sue akan pilih dia sebagai supplier kak sue. Sebelum ni Kak sue akan lompat sana, lompat sini & sometimes jadi fussy buyer... but then bila dah suka dengan kualiti & harga .. kak sue akan jd customer yang setia. 

hik..ter out topik ke.. actually nak citer, ni brooch bar pin namanya. Crafters guna untuk buat brooch. 
contoh spt gambar ni .. 

Ada byk saiz.. tgk ni..

Tapi.. saiz 30 & 35mm kak sue just amik sample beberapa pcs je. 15, 20 & 25mm ada stok. New stock ..new price. Offer best price kat u all. setiap pack ada 20pcs.15mm - rm2.50,20mm -rm3.00,25mm-rm3.50, 30mm-rm4.00, 35mm-4.50.

Kak sue buka untuk pre oder juga ye. Harga borong :). Jangka waktu sampai >< 2minggu. Kalau ada yg berminat, email kak sue - chummycraft@gmail.com. Bila2 je boleh pre oder..tiada had waktu. Bukan brooch sahaja, barang lain pun boleh pre oder juga :).

Okay.. nak stop dulu ye. 
Wassalam
----------------------------------
Order di sini :

2 comments:

Unknown said...

Hello, mc ada stok brooch bar pin dgn brooch bulat ke sis..

Chummy said...

ye ada stok.. boleh ke blog supplies http://chummysupplies.blogspot.com