Lets Pray For Gaza

" YA ALLAH, sebagaimana Engkau pernah menghantar burung-burung ababil untuk menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami bermohon kepada Mu Ya Allah, Turunkanlah bantuan Mu kali ini kepada umat Islam di Palestin. Hancurkanlah rejim Zionis yang kejam Ya Allah.. Amin "

May 31, 2011

DIY Bookmark (MY 1st DIY :)

Tadaa... 
Setelah sekian lama , akhirnya siap juga DIY  pertama saya. 
Dalam DIY ini saya tunjukkan bagaimana nak buat bookmark yang simple, kemas, cantik & unik, lain dari yang lain. Actually tercetusnya idea ni bila teringatkan arwah ayah saya yang menggunting bucu sampul surat menjadi bookmark. Mungkin waktu itu saya rasakan ianya sangat kreatif menyebabkan saya ingat sehingga kini, sungguhpun sudah puluhan tahun berlalu. Lalu, saya ingin mengabadikannya melalui DIY sulung ini.

Jom..sesiapa yang ingin berkongsi pengalaman saya, dapatkan DIY ini dan berkreatiflah bersama anak-anak, mereka pun sedang  bercuti sekarang kan. 

Okay, kita tengok apa yang ada dalam DIY ini :-
  • Pattern (diprint atas kertas keras)
  • Panduan (arahan step by step beserta gambar)
  • Kain felt (pelbagai warna)
  • Sepasang google eyes.
Saya dah sediakan juga felt yang telah digunting , anda cuma perlu tampal dan jahit sahaja. Juga felt yang belum digunting. So boleh dapat 2 bookmark dalam pek ini.

Harga : RM12.00 exclude postage.
Cepat isi form @ contact saya untuk tempahan.

2 comments:

Unknown said...

cute la bookmark tu :(

Unknown said...

tq sis..beli la satu :)